KONTORITARBED
„Kontoritarbed” korraldab ühe olulise igapäevase varustuse hulka – olgu tegemist kodu-kontoriga, väikeettevõtte bürooga või kodust tööd tegeva inimesega. „Kontoritarbed” hõlmavad laia valikut tarvikuid, mis aitavad töökorraldust efektiivseks muuta, dokumente selgelt hallata, kirjutamist mugavaks muuta ja töökeskkonna organiseerituks hoida.
Veebilehe järgi on selle kategooria alt leitavad mitmed alamrühmad – näiteks kirjutusvahendid (pliiatsid, geelpliiatsid), kestvamad tarvikud (joonlauad, käärid), köitmise- ja dokumendihaldustarvikud (kiirköitjad, klambrid) ning mitmed igapäevased tarvikud nagu marlplokid, liimid, märkmepaberid.
Miks „Kontoritarbed” on kasulik kategooria
– Töökorraldus: Hea kontoritarvete valik võimaldab hoida töölauda ning dokumente korras, mis suurendab töö efektiivsust ja vähendab aja raiskamist. Kui vajalikud töövahendid on käepärast ja organiseeritud, ei pea otsima ega kaotama aega.
Mitmekülgsus: Valikus on nii odavamaid tarvikuid (nt pliiatsid, kiirköitjad) kui ka pisut kallimaid vahendeid (nt klambripüstol), võimaldades valida vastavalt eelarvele ja vajadusele.
Kirjutusvahendid – näiteks geelpliiatsid, harilikud pliiatsid, pliiatsikustukummiga variandid.
Käärid, joonlauad – töövahendid, mis ei ole nii «kirjutus-» spetsiifilised, kuid siiski igapäevaseks kasutuseks kontoris vajalikud. Näiteks joonlaud 30 cm või käärid 17 cm või 23 cm
Kiirköitjad / dokumentide köitmine – kujutades ette klassikalist kontorimaailma, kus dokumente kogutakse ja arhiivitakse. Näiteks A4 formaat läbipaistva esikaanega kiirköitjad mitmes värvitoonis.
Klambrid, kleep- ja teibid, klambrid paberite kinnitamiseks – need tarvikud aitavad dokumendid korrektselt kokku hobistada või kinnitada.
Märkmepaberid, spiraalplokid, jne – tarvikud, mis võimaldavad märkmeid teha, ideid kirja panna, kiireid ülesandeid tabada.
Teised väikesemahulised tarvikud: kustukummid, liimid, pliiatsiteritajad, pliiatsitopsid – kõik need aitavad töölauda korras hoida ja praktiliselt varustada.
Valikus on seega lai spekter, mis katab nii tekstikirjutuse ja dokumendihalduse kui ka töö organiseerimise ja laua korrashoiu.
Mida valida ja millele tähelepanu pöörata
Kui satud valima kontoritarbeid selles kategoorias, siis võiksid mõelda järgnevale:
Kvaliteet vs hind – odav pliiats võib olla piisav igapäevaseks märkmete tegemiseks, kuid kui kirjutad palju, võib kõrgema klassi pliiats/parim pliiatsikumi kvaliteet olla mõistlikum. Näiteks 0,25 € harilik pliiats – suurema koguse puhul täidab oma eesmärki.
Kas töö käib kodus või kontoris? – Kui kasutad kirjutusvahendeid ainult endale, võib valik olla lihtsam. Kui aga tegemist kontoriga, kus on mitu töötajat või jagatud ala, siis võib tarvikute valik ja kogus olla suurem ning tarvikute vastupidavus olulisem (nt tugevamad käärid, mitmekülgsem klambrivalik).
Värvid ja organiseerimine – Näiteks kiirköitjad läbipaistva esikaanega mitmes värvitoonis (bordoo, sinine, lilla, must, oranz, roheline jne) aitavad dokumente visuaalselt eristada.
Laad ja kogus – Mõtle, kas vajad ühe või mitme kaupa; näiteks mõned klambripakid sisaldavad 1000 või 2500 klambrit, mis võib olla mõistlik suuremale kontorile.
Kokkuvõte
„Kontoritarbed” on kategooria, mille tähtsus võib vahel jääda märkamatuks, kuid töö efektiivsus ja töökohtade korrashoid saavad tänu õigele varustusele olulise tõuke. Veebipoe PuhasQ pakkumine selles kategoorias on piisavalt mitmekesine, et katta nii lihtsaid vajadusi (näiteks pliiats ja joonlaud) kui ka natuke nõudlikumaid tarvikuid (nt klambripüstol, suurema mahuga klambripakid, mitme värviga köitjad). Kategooria sobib nii koduseks kasutuseks kui ka bürookeskkonnale.
Näitan 1–20 tulemust 87-st












